9 Ağustos 2010 Pazartesi

Bankacılık Sektörü 2010 Yılı İlk Yarısı Çalışan Sayısındaki Artış

Bankacılık Sektöründe 2010 Yılı İlk 6 Ayda Çalışan Sayısındaki Artış

Bankacılık sektöründe 2010 yılının ilk altı ayında çalışan sayısındaki toplam artış 3.962 olmuştur.
Türk Bankacılık Sektörünün 2010 yılı ilk 6 ayında çalışan sayısında en fazla artış 1.327 kişi ile Halk Bankasında olup, bu bankayı İş Bankası ve Finansbank takip etmiştir. Çalışan sayısında en fazla azalma 289 kişi ile Şekerbank'ta gerçekleşmiş olup, bu bankayı 261 kişi ile ING Bank ve 147 kişi ile de Ziraat Bankası takip etmiştir. Yılın ikinci yarısında 5.000 kişinin daha bankacılık sektörüne alınması beklenmektedir.



(Tablonun büyük halini görmek için lütfen üzerine tıklayınız)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder