15 Şubat 2011 Salı

Ankaralı Bir Bankacının Şiiri...

Yatarım Ben Şubede :)

Çalis Allah çalis saat gecenin onu olmus
müdür saat 9’a mesai koymus
hem zaten bulamam bu saatte dolmus
ne gidicem lan eve yatarim ben şubede

Deli gibi trafik meşrutiyette
Telefon geldi sularda kesik evde
Yarin zaten erken gelecem şubeye
ne gidecem lan eve yatarim ben şubede

saat olmus neredeyse yirmibir
ışıklar bile sonmus şubede bir bir
eve gidisim en az onbir
ne gidicem lan eve yatarim ben şubede

bilene şube guzel bir ev bir mekandir
Calisanlar icin 4 yildizli bir handir
şube ile ev arasi kayip zamandir
ne gidecem lan eve yatarim ben şubede

fazla mesai arada olur bizim şubede
lakin öğlenleri on liralık ticket verilmekte
otobüse dolmuşa iki lira vereceğime
ne gidecem lan eve yatarim ben şubede

mudurun odasinda deriden bi kanepe
gerci biraz dar ama ederim artik idare
kahve makinasi da olacakti bi yerde
ne gidecem lan eve yatarim ben şubede

ne guzel otobusumuzdun sen 522T
guzergahinin uzunlugu 12 kilometre
oksijensiz solunumu ogrendim senin icinde
ne gidicem lan eve yatarim ben şubede...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder